Τριγλυκεριδίων και σόδα διαίτης Τριγλυκεριδίων και σόδα διαίτης
σπίτι πρόληψη ασθενειών ναρκωτικά & συμπληρώματα Δίαιτα & Διατροφή γυμναστήριο ασφάλιση υγείας ιατρική αμέλεια
 
 
 


Sponsored Links :



Τριγλυκεριδίων και σόδα διαίτης

Κανονικά, όταν έχετε υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων, τα πιο κοινά συμβουλές που θα πάρετε είναι να πίνετε σόδα διαίτης. Αλλά πόσο μακριά αυτό να σας βοηθήσει και πώς είναι τα τριγλυκερίδια συνδέονται με σόδα διαίτης; Λοιπόν, θα εκπλαγείτε με το πόσο είναι συνδεδεμένα τα τριγλυκερίδια και σόδα διαίτης.

Μια έρευνα έδειξε ότι αν πίνετε μια σόδα την ημέρα και ακόμα κι αν είναι σόδα διαίτης, εξακολουθείτε να έχετε αυξημένο κίνδυνο να αναπτύξουν μεταβολικό σύνδρομο. Αυτό το σύνδρομο είναι μια ομάδα για τις υγειονομικές συνθήκες και συγκεκριμένα η υψηλή αρτηριακή πίεση, υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, χαμηλά επίπεδα HDL, υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων και να πάρει πάρα πολύ λίπος γύρω από τη μέση σας. Το σύνδρομο αυτό αυξάνει τον κίνδυνο να πάθετε καρδιακή νόσο, εγκεφαλικά επεισόδια και διαβήτη.

Η μελέτη για τα τριγλυκερίδια και σόδα διαίτης αυτή διενεργήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης Ιατρική Σχολή και στη συνέχεια δημοσιεύτηκε στην Επιθεώρηση της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας. Αυτή είναι μία από τις πρώτες μελέτες αυτού του είδους.

Η μελέτη Framingham Heart Study έχει ακολουθήσει 6000 συμμετέχοντες από το 1948 και όταν η μελέτη αρχικά ξεκίνησε, όλοι οι συμμετέχοντες ήταν ελεύθεροι από μεταβολικό σύνδρομο. Η μελέτη διαπίστωσε ότι σε μια περίοδο τεσσάρων ετών, οι συμμετέχοντες που έπιναν μια σόδα την ημέρα είχαν 44 τοις εκατό περισσότερες πιθανότητες να πάρει το μεταβολικό σύνδρομο σε σύγκριση με εκείνους που δεν έπιναν. Οι σόδες ήταν τακτική, καθώς και σόδα διαίτης.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης δεν ήταν έκπληξη, επειδή η σχέση μεταξύ της κατανάλωσης νατρίου και το μεταβολικό σύνδρομο ήταν γνωστό από τους ερευνητές. Ωστόσο, η Fraingham Heart μελέτη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που πίνουν τη σόδα, διαίτης ή κανονικά, είναι πιο επιρρεπή στην κατανάλωση τρόφιμα που δεν είναι υγιή για την καρδιά και αυτό θα μπορούσε να είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι αυτοί έχουν τόσο υψηλό κίνδυνο.

Ωστόσο, τα πορίσματα της μελέτης αυτής συζητήθηκαν έντονα από το αναψυκτικό και τη βιομηχανία ποτών και το American Heart Association, η οποία διευκρίνισε ότι η μελέτη δεν δείχνει μια σύνδεση μεταξύ της κατανάλωσης κατεύθυνση νατρίου και τον κίνδυνο ανάπτυξης καρδιακής νόσου.

Ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν ότι ακριβώς ο τρόπος που οι άνθρωποι έχουν συνειδητοποιήσει τις παρενέργειες των trans λιπαρών οξέων και υδρογονωμένα έλαια που είναι παρόντες σε λιπαρά και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμα, ομοίως πόσιμο σόδα διαίτης δεν μπορεί να απομονώσουμε ένα πρόσωπο από την ανάπτυξη υψηλά τριγλυκερίδια και άλλα προβλήματα υγείας .

Περισσότερα άρθρα:

Τριγλυκεριδίων και σόδα διαίτης

 

Sponsored Links:

 

Χοληστερόλη:

Τριγλυκερίδια-Vs-Βότανα Τα τριγλυκερίδια είναι λίπος που κυκλοφορούν στο αίμα σας. Αυτό το λίπος μεταφέρεται σε διάφορους ιστούς του σώματος όπου είναι αποθηκευμένα, για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών του σώματος. Κάθε είδος τροφής που τρώτε, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες ή λίπη, να μετατρέπονται σε τριγλυκερίδια. Συνεπώς, είναι φυσιολογικό να έχει τριγλυκεριδίων στο αίμα σας. Περισσότερα ..

Sponsored Links :